piątek, 20 marca 2009

FROST FLOWERS DRESS

Sukienka uzyskała swój ostateczny kształt



Tył:



Tył góra w zbliżeniu:



Przód góra:




Zdjęcia "na mokro" stąd dziwny strój spodni Lali i mokre plamy. Mam nadzieję, że jutro będzie ładna słoneczna pogoda i da się zrobić fajne zdjęcia z ludziem w środku.
Kosztowała mnie trochę prucia ale myślę, że było warto. Jak bym nie pruła, to by było pół następnej....
Czekam niecierpliwie na wersję Dagny i przy okazji życzę zdrowia.

Zużycie: około 450 g bawełny Star Altin Basak. Dół druty 4, w celu uzyskania zwężenia na talię druty 3,5.

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sukieneczka Ci wyszła, rzeczywiście ta góra lepsza niż poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo dobrze z tą nową górą.
    I ten kolor jest fantastyczny!
    A co do plisowania to racja;coś trzeba wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy po wysuszeniu jak to będzie z tym "plisowaniem"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu fiuu! Ależ piękna suknia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być haleczka; bez haleczki wygląda trochę perwersyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, ze raczej coś w kolorze , zobaczymy co da się kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ta wersja wygląda ciekawiej i ładniej się układa. A jak z wagą sukienki? Mocno się uciąga czy lekko? Nie mogę się doczekać zdjęcia na Tobie. A kolor jest przepiękny. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Czekam na zdjęcia na ludziu! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna kiecuszka, bardzo pomysłowa ta góra, ciekawe jakby tak z rękawkami cos pomyśleć :)
    pod spód to chyba kolor podobny tylko może o tonację ciemniejszy albo jasniejszy jak kto woli, kontrastów bym unikała

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak..teraz gora jest dobra..pasuje..swietnie sie komponuje...ogolnie sukienka wyszla super..jestem pod wrazeniem..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka świetna , góra jak najbardziej udana i pasująca do całości:)))
    Podziwiam za te "flowersy" ,ja jeszcze do nich nie dorosłam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka piękna. Podoba mi się zestawienie "łapek" z wzorem korpusu. Lepiej wygląda niz w żurnalu. Przeróbka godna pochwały. Super! Krysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Chylę czoła, jest fantastyczna! Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń