poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Liściasty



Zielone, liściaste elfie ubranko zakończone. Chociaż nie przepadam za zieleniami to ta wyjatkowo przypadła mi do smaku. W oryginale kolor zielono - groszkowy; jasno oliwkowy.
Pomysł własny; obrzydło mi czytanie opisów i kopiowanie pomysłów. Muszę zrobić jeszcze kilka własnych projektów i może dojdę do pionu robótkowo - moralnego (że jeszcze coś potrafię wymyślić i stworzyć).
Całość: 270 g Loreny kolor 114 (zdecydowanie nie wyszedł na zdjęciu); drutki nr 4; oczywiście dziergane w całości - bezszwowo.
Na drutkach w formie średni zaawansowanej mam jeszcze słodko miodowy Mamusiowy i soczyście arbuzowy z włóczki Kaja; arbuzowy powstaje przez wyprzedaż w Zamotanych (nie mogłam się powstrzymać przed nabyciem), tamże została nabyta Kaja w kolorze ecru która mi idealnie przypasowała do zestawu sweterkowo - sukienkowego z poprzedniego posta.

Obiecałam sobie solennie, że nie zacznę następnych robótek przed zakończeniem obecnie królujących i... teraz mi idzie piorunem; tak sie spieszę jak bym robiła na akord (ale do Dagny wciąż mi daleko ).

6 komentarzy:

  1. Liściasty wygląda ślicznie , do tego ma uroczy kolorek.
    Ja dziergając z opisów , czasami coś dodaję lub zmieniam od siebie:) , nie jest wtedy tak na żywca :)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mając takie pomysły możesz z powodzeniem tworzyć własne wzory a ja chętnie będe je podpatrywać ;)
    mam podobną metodę jak Kocurek, czasami daleko mi do oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada slicznie..bardzo ladny model i faktycznie..wymyslaj..tworz i rob swoje projekty bo masz bardzo ciekawe pomysly..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! Też nie przepadam za zielonym,ale ten odcień który widzę bardzo mi odpowiada. Wzór bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie:))
    http://kocurkoweconieco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w dziedzinie blokowania jestem bardziej zielona niż twój piękny sweterek. Umiem blokować sweterki przed zeszyciem. Ale jak to robisz , robiąc sweter od góry , bez szwów ? Czy możesz coś na ten temat napisać? Pozdrawiam. Jadzia

    OdpowiedzUsuń