wtorek, 29 czerwca 2010

Rękawy i coś jeszcze

Nareszcie dorobiłam rękawy - muszę powiedzieć, że podoba mi się wersja z rękawkiem i bez.
dla porównania - bez rękawów


z rękawami





Całość z bawełny Star, szydełko 3, 250g

Popełnię chyba jeszcze jedno - takie bez rękawów i w innym kolorze.

Kolory mnie opętały całkowicie; zakochałam się w fuksjowej Camilli i...



Miała być bluzeczka ale... jest tuniczka; robiło się bardzo dobrze, wzór gazetowy lekko modyfikowany.


Całość 400g, drutki 3,0 i 3,5.

Teraz mam w planach drutowa i szydełkową sukienkę. W związku z planami poszukuje bawełny w kolorze kakao (najlepiej z odrobina mleka); czegoś pośredniego pomiędzy beżem i brązem ... i nie mogę znaleźć... . Grubość owej niteczki też nie jest bez znaczenia (tak 100-130 m/50g)
Jeżeli ktokolwiek miałby jaiś pomysł to z góry dziekuję.

3 komentarze:

  1. Kago, śliczne to bolerko :) Może dałoby się zorganizować zdjęcie "na ludziu" - ciekawi mnie jak też te rękawki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń